Bättre, men tung söndag

Jag märker att min vinterdepression startat. Har som vanligt förnekat det ett tag, men nu märker jag att jag vill göra saker men inte orkar, har ett större sömnbehov, är känsligare & övertänker saker heeela tiden. Suck. Nu är det iallafall lite ljusare ett tag till på morgonen tack vare vintertiden, jag har kört med gryningslampan ett tag men ska börja med skivbordslampan på jobbet så snart som möjligt. 
 
Efter tung dag igår och rolig men sen kväll pga Night Vale, orkade jag inte göra ett smack idag. Borde åkt och tränat, men det blev inte av. Har iallafall tvättat, städat lite, diskat ett par maskiner och gjort två matlådor, ska nog dock göra nån mer nu.
 
 Fantastiska Cecil Baldwin, som spelar Cecil Gershwin Palmer i Welcome to Night Vale.
Han var helt fantastisk live, hans mimik var exakt som man föreställt sig att Cecil är!
Satt tyvärr för långt ifrån för att få bättre foton.