I wasn't done baking.

Kom över ett Instagramkonto som tillhörde nån jag brukade känna innan jag flyttade från Luleå, och en kort tid efter att jag flyttade till Stockholm. Våra liv delade sig det året och vi inte haft nån kontakt sedan dess, så rent naturligt tänker jag på hur livet var då, och hur det är nu. Jag flyttade till Stockholm ett par månader innan min min 19-årsdag, jag har bott i Stockholm nästan exakt (lite drygt) 12 år i år. TOLV ÅR. Det är helt sinnessjukt. Och jag fyllde nitton och man tror man är klar men I'wasn't done baking för att parafrasera Buffy.
 
Jo visst, jag var vego och jag gillade Kent & nördsaker & hästar. Men inte på nån nivå som det är nu. Inte ens Kent, inte så att det blivit mer, utan.. annorlunda. Jag kan inte ens börja. Hen verkar vara exakt samma person nu som då. Det är hen säkert inte. Jag är dock det, HELT annorlunda. Säkert lite samma men inte mycket. Allt jag är idag, sån var jag inte då. 
 
 
Förutom älskade Klara. Bjuder på denna tokgräsliga bild på oss från firandet av min 21-årsdag på Step On. Det var en fantastisk kväll med fina vänner varav endast Klara finns kvar på samma sätt idag. Människor kommer och går men de rätta kommer alltid finnas där tror jag. Det finns ingen anledning att försöka hålla kvar människor som inte vill vara med en.
Gun

Så är det

Svar: :)