117/100: Shape

På väg hem från Shape, gick bättre idag. Orkade mer, svettades inte lika mycket gris. Ny övning som gjorde lite ont i mina värdelösa handleder men fick lite tips av instruktören efter. Vikten samma som i torsdags (då den gått upp lite), vilket är imponerande med tanke på hur dåligt jag ätit i helgen + ej tränat fre-sön.


Knappt stressmage idag vilket är ovanligt för måndag. Nu ska jag hem och fixa matlåda + smörgåspastej. Ska vara med i stegtävling på jobbet som startar 5 okt, det gick bra förra gången, men ska börja använda min nu innan så jag ser var jag är en vanlig dag och var jag behöver öka. Normalt räcker det med att gå till och/eller från stationen för att få lite extra. Har även satt som mål att gå upp för trappan hemma 3 vardagar i veckan, egentligen borde jag ta alla men jag börjar där.

Imorgon premiär för Barre, väldigt pepp på det! Min Shapeinstruktör Jenny skulle tydligen ha på Hornstull (eller om det var Hötorget?) så det kan ju vara ett alternativ om jag vill gå med jobbkollegor för nästan ingen annan kan gå på Spårvagnshallarna med mig. Det är ett Premiumcenter men eftersom jag var medlem innan det blev det får jag gå där fastän jag bara har vanligt medlemsskap. Anyho. Känner mig stark ikväll, lär dock ha träningsvärk i benen efter imorgon :)


Bjuder på denna trosbild. Dessa byxor satt perfekt i November men inte nu :)