Bra helg

Är det bara jag eller känns det lite mer naket när man tar ner alla julsaker? Haft en fixdag hemma, tagit bort alla julsaker och städat pyttelite. Gjorde ett försök att tvätta ett fleecetäcke i badkaret, det gick väl relativt bra faktiskt. Det är det randiga så de "vita" delarna blev väl inte helt rena men det blev de inte i tvättmaskin heller. Det mesta gick bort bara i ett par varmvattensköljningar. Dock lite bökigt att jag inte har nåt att torka det i och det är minusgrader ute. Men men. Nu är det inte jättehårigt och luktar heller inte så mycket häst så jag kanske kunde göra såhär och "förtvätta" det hemma först. Anyway. Så det blev ingen träning idag men ett yogalatespass och ett yoga i veckan och jag kan säga att jag fick jobba ordentligt även i "bara" yogan! Ska försöka gå på den varje fredag morgon, blir bara en kvart-tjugo minuter sen och då kan jag bara ta en lite kortare lunch.
 
 
 
Lagat lite soppa till lunchlåda också, och igår gjorde jag det goda brödet.
Haft en väldigt mysig helg ändå trots lite konstig lördag.