Somliga går med trasiga ridbyxor..

Sovit 2 timmar och känner mig verkligen bättre. Mindre snorig och klarare i halsen. Tror inte det kommer märkas i stallet när jag ska prata & mocka osv men def ett steg åt rätt håll och ska ta det lugnt i helgen. Rida imorgon förhoppningsvis, ja, men sen bara fortsätta som nu och vila. Blir så fascinerad att sömn gör så mycket. Planen ikväll är som sagt att smörja och pyssla. Har intaget och normalt på fredagar brukar det vara tomt på kvällen men idag ska både Mia & Josephine vara ute iallafall, ska åka med Josephine ut.
 
 
Slängde mitt sista par Back 2 Back-ridbyxor, fick till slut inse att jag inte kunde ha dom längre. Men det säger nåt att det tagit dom 8 år att se ut såhär! Kvalité och så sköna. Mina sista halvskodda dessutom, jag föredrar helskodda till 80% men när det är varmt på sommaren tycker jag halvskodda känns bättre. Jahapp. Nu har jag ett antal par helskodda så det går ingen nöd på mig men så småningom ska jag köpa ett eller två par ridbyxor. Detta var mina sista blå. Eller ish, de var iallafall blå en gång i tiden.. ;)