:'(


Varför kan det inte få vara såhär? Lilla gumman. Vad har hänt dig som gör att du känner att du måste jaga efter honom?

(Väntar på svar inom helgen, fick ett kort mail i onsdags om att hon skulle iväg några dar) 
Joe
Linda

Vad tråkigt.
Mina två är ju fortfarande muttriga mot varandra, dom har aldrig varit vänner och ett tag riktiga ovänner men dom tolererar varann iaf. För det mesta.

Svar: Om de inte var vänner vore det OK men när hon jagar honom och attackerar när han går på toa har det tyvärr gått för långt och det blir inte bättre..

Linda

Precis det gjorde Lilleman också i början, hoppade på Aska när hon var på toa.
Och ibland slogs dom så det var tussar med katthår i hela huset. Det tog lång tid innan dom alls kom överens.
Jag har alltid fått ha dom separerade när jag inte är hemma.

Svar: Det går inte att ha de isär, Taystee blir tokig och Joe blir sur och kissar utanför lådan. Dessutom är hon lika på om inte mer när jag är hemma.. Det är framför allt det att Joe's beteende helt förändrats, han är missnöjd och beter sig skyggt hela tiden. Protestkissar på saker och det gör han aldrig om han inte är EXTREMT missnöjd. Dessutom tror jag inte hon tycker det är kul heller. Jag tror hon ska vara ensam.

Linda

Ja jag menar inte att du ska göra som jag. Jag vet att du har gjort allt du kan.


Himla tråkigt iaf.

Svar: Nej jag vet. Det är inte alltid de blir bästisar men det kan gå.