Flygtider

Är väldigt nöjd med resan till Portland. Jag & Jenn dividerade ett dygn fram & tillbaka (pga tidsskillnaden) och till slut sa jag bara "äh, välj bara nåt" och av en slump blev det SÅ bra. Kommer åka väldigt tidigt på avresedagen, till Amsterdam och därifrån direkt till Portland. Bara det, TVÅ flyg bara! Och slippa göra customs i mellanlandning och vara stressad (som i Texas förra gången). Dessutom kommer jag fram till Portland klockan TOLV, på dan! Vilket betyder att jag har gott om tid för shopping för att slå bort jetlagen.
 
Sen när jag åker hem blir det via Seattle, där jag har sex timmars väntan. Jag hoppas kunna äta typ brunch med Birger & Donna (min farbror & hans fru) som bor där, men det är en tisdag fm så det är ju inte säkert att de kan. Donna trodde dock att det skulle lösa sig, hoppas det! Ifall att vore det så himla klockrent att peta in. Sen flyger jag till Charles DeGaulle i Paris men där hinner jag inte med nån snabbvisit hos vännerna där, där är det bara knappt 2 timmar på morgonen och sen kommer jag hem halv ett. Vilket också är perfekt för då har jag nästan en dag att landa lite.