Torsdag

Är lite dagvill. Jag har verkligen gått djupt in i semestern, direkt. Är strax mitt i den, med två (jobb)veckor gånga. Det känns helt OK. Jag har inte riktigt tränat så bra som jag ville, utan hållt ungefär samma tempo som innan dvs 4-6 gånger i veckan. Vill komma igång och styrketräna 3 ggr/v och det blev två förra veckan och hittils en denna. Morgonjogga har jag inte gjort men jag måste nog inse att det inte riktigt är min grej ändå, jobb eller inte. Morgonyoga går ungefär lika bra. Jag skyller på att jag inte gjort nåt program än och det är nog delvis sant. Men också slappilappi. Jaja.
 

Såhär började dagen; te, varma mackor, filt, Netflix, ignorerande av monsunregn utanför. Fast jag såg Lost in Austen, inte Star Trek. Sett den så många gånger men älskar den så.
 
 
Åkte till stallet och tänkte bara mysa men blöt häst som var för kall om ryggen för att ridas men möttes av humhumhum och en häst somgärna följde mig genom beteshagen för att umgås. Alltså <3 När hon är som mysigast gör det också mest ont.
 
 
När jag tog ut henne tilltog regnet så det vara bara på med träns och regnkappa och så skrittade vi en sväng barbacka. Glad häst.



Städat lite sen jag kom hem. Bara efter-bilder men här har hängt div BH's och kläder.



Städat ur skåret och slängt gammalt smink samt plockat bort saker jag inte använder från vita krokarna.



Det är så mycket som fallit efter senaste året inser jag nu när jag börjar se på saker. Rengjorde mina sminkborstar för första gången på över ett år och insåg att jag borde köpa helt nya borstar. Såna normala utgifter som inte alls prioriterats senaste året, och så har jag så himla många såna nu just därför. Jaja. Tillsvidare får jag bara nöjd med rengjorda borstar.
 
 
Ang katterna så har Joe vart lite kaxigare men Taystee visar ingen förbättring utan snarare försämring - nu väntar hon tills hon hör att han går på toa, sen ilar hon dit. Idag fick jag bära Joe till toaletten och sen hålla fast Taystee för att han skulle få gå ifred..