Betessläpp & boxrengöring


Betessläppet igår blev som vanligt lite spring och sen bara äta. Honey fick på täcke eftersom det skulle regna den kvällen + idag men regnet idag verkar ha uteblivit. Såklart. Jaja! Det är ofodrat och ska ändå blåsa lite idag så hon är nog nöjd i det. Nu börjar den perioden med att tänka 24h på täcket, kan vara nog svårt med 12 ibland.. Men men!

Jag ska snart gå ner och handla lite tror jag, ska göra matlådor. Ska till Erik och äta middag med Annelie & Helena mfl sen ikväll. Har haft en ganska lång period (sen Valborg känns det som) när jag sagt nej till grillkvällar & middagar för att jag inte orkat vara social, men nu börjar jag känna att det är OK igen. En behöver lite egentid vissa perioder.

Skulle också behöva tvätta idag, och städa i klädkammare & rosa rummet. Hum hum. Och jag måste träna, det blev inget igår och middagen pajar de klasser jag tänkt gå på idag så jag måste iallafall ut och springa. Och träna på riktigt mycket nästa vecka!

Jag och Helena fixade boxarna efteråt och tyckte båda det kändes lite sorgligt, det blir så tomt i stallet. Svalor bor i stallet på sommaren och bajsar ner något innåta.. så vi sätter saker i foderrum & sadelkammare. 


Tom box!