Blösöndag

Menååh skulle diska idag då det har samlat på sig i veckan och då ville min diskmaskin inte gå igång! Den lyser men liksom knäpper lite, eftersom den funkade precis innan blandarbytet (diskade upp jättemycket då) och idag är första dagen jag testar efter bytet kan jag bara göra slutsatsen att det är dom som kopplat nåt fel. Suck! Kan verkligen inte sånt här så är lite förtvivlad, men har felanmält det hos Väsbyhem och hoppas dom tar sitt ansvar då det är hanterverkarna de anlitat som gjort fel. Blir väl att handdiska sen då. Usch, kommer inte igång idag alls, skulle både ut & springa och handla men jag bara ääääh börjar se på Hannibal istället..
 
Känner mig lite off och osäker om framtiden.
Ska och hälsa på 2-åringen nästa helg med Helena iallafall! Så får vi se. Hon är jättefin. Och inte billig, så det är det. Och isåfall när. Bök. Orkar inte tänka på det. Ett steg i taget; titta. Känner jag sen ja så får jag se över kommande stegen sen.
 
Åh jag vill bara gå och dra täcket över huvudet resten av.. ja jag vet inte. Juni.
47 dagar till semester idag. Puuh.
 
Tömkörde galoppbacken-skogen-lilla klätterbacken med väldigt pigg Honey i fredags.
Hoppas nu att vi kan komma igång med ridningen, i synnerhet pga bete nu.
Skulle gärna träna henne ordentligt hela sommaren.