På väg

Hej! Sorry för lite kasst bloggande i veckan, vart stressad överallt. Nu sitter jag på Arlanda och väntar på min flight till Amsterdam som går om 1h & 10 min, borde få borda om typ 30-40?

Allt har gått bra so far (peppar peppar), taxi, check in, bag drop & säkerhetskontroll. Glömde ta ut min externa hårddisk men de scannade om och det var det. Nu åker jag till Amsterdam och därifrån direkt till Portland. Om Schiphol har wi-fi hör jag av mig från Holland, annars blir det inte förrän sent ikväll alt imorgon (för er). 

Mamma kom strax efter jag kom hem igår och så packade jag det sista (hon hade med lite Lulekaffe & godis jag ska ge bort), vi åt pizza och jag tog ett bad. Kerstin ringde för att höra hur jag mådde, söta! :) Vi gick och lade oss vid 22 men jag somnade inte förrän runt midnatt, och vaknade flera gånger. Men har fått typ 3 timmar iallafall och hoppas kunna sova ner till Amsterdam nu. 

Mamma & Joe


Kroppen trött, hjärnan på högvarv


Taxi till Arlanda


Tidigare än 2h behövdes inte, de öppnade bagdrop exakt 4.20


Check in online, skriva ut bagtag själv och i bagdroppen var till och med den automatisk där jag fick sätta på väskan på bandet, scanna bagtagen och boardingkortet och vips for väskan. Jag hatar dock att sätta på bagtagen själv för jag får alltid ångest att den ska trilla av. Men jaja! Out of my hands now. Förhoppningsvis gör den inte det.