Fix med Honeysaker

Var på stan en sväng men det slutade med lite av en Honeykväll. Äntligen hittat en att köpa hennes Rambotäcke, så jag har packat ihop & fixat med det, och så bestämde jag mig äntligen för vilka två foton jag ska få förstoringar på. Det blev de här två:
 
 
Är extremt förtjust i alla jag valde men de här tror jag blir fina tavlor. Den nedre tycker jag är så fin, när vi båda ser ut i bild, lite mot komma skall känns det såhär i efterhand även om det var på båtar i verkligheten. Och den övre blev så fin, den fångade verkligen hur jag känner för henne, vårt band. Hennes öron lite överallt. Gumman. <3
 
Känns väldigt skönt att få täcket sålt denna höst. Har kvar lite fleece men de kan jag lägga ut när som, de har kostat typ 200/st så det blir ändå inga pengar men jag får Rambotäcket sålt för 1500 (2300 nytt) så det tycker jag är helt OK, det går till bilkontot direkt. Sen avvaktar jag lite också, måste jag gå igenom allt. Nån dag.