Hejdå min älskling.

Igår lades bilder upp på Honey i Ridtravargruppen på Facebook, så hon har alltså åkt nu. Imorgon är foderåret "officiellt" slut och även om jag börjat tidigare ska jag nu försöka släppa henne mer i tanken. Aldrig försvinner hon helt och självklart kommer hon nämnas, men nu måste jag börja gå vidare. Jag gjorde en flipagram från vårt foderår (som alltså blev blev 28 aug 2014 - 22 aug 2015), bara Instabilder. Jag såg att den blev lite mörk iallafall på min dator så dra antingen upp ljuset på datorn eller se den på smartphone (många bilder är tagna vinterkvällar i stallet).
 
Väntar fortfarande på de fina korten, fotografen hade haft lite ryggskott så hon kan inte sitta lika mycket vid dator, varav jag fått vänta lite längre än normalt. Men jag har ju ingen panik att få dom. Älskade Filifjonka, du fattas mig.