Nytt utseende på Bloggen!

Jag hade tydligen råd att köpa ett pro-tema med blogg.se's bloggpoäng som jag samlat ihop nånstans så wiii fin ny layout! Hade tänkt byta header men så hade de denna grådisiga Londonbild som kändes rätt just nu så den får vara där just nu. Riktigt nöjd, inte superförtjust i att kategorierna är i en droplista så jag hatar såna själv men jag har ju inte så sjukt mycket läsare så det spelar säkert ingen roll för er ändå? :)
 
Vad skönt, nu när bilderna kan vara lite större ska jag försöka börja använda min riktiga kamera också.
 
Axeln är för övrigt mycket bättre. Inte helt frisk men gör bara lite ont i vissa lägen och behöver inga smärtstillande nu så borde kunna yinyoga på fredag. Safear dock med violvecka denna vecka ut.
 
Igår blev det pizza, vin & Bron
 
 
Idag en tur på stan i second hand-butiker & Goodstore. Kom hem med mat från Goodstore, en H&M-tshirt & ett par örhängen. Denna fantastiska Sonia Rykielklänning var jag sjukt sugen på men även om den är designer så tyckte jag att 280 var för mycket för en klänning som behövde fixas på flera ställen (volangen hade lossnat som synes ovan). Behövde ändå inte den eller att göra av med pengarna så jaja.