Honey <3

Jag har undrat lite hur det gått för Honey. Hon for ju på foder direkt efter min fodertid, men det funkade inte och hon kom tillbaka och så hade Johanna henne. Sen vet jag att det vart lite rörigt med stallplats och lite olika saker och som jag förstod det var hon hos nån annan ett tag nyligen där det inte heller funkade (har bara hört i andrahand eller små stycken så vet inte exakt) men sen har det vart tyst ett tag och jag har inte träffat Johanna eller nån annan och inte velat fråga heller. Men så läste jag en FB-kommentar från Louise (som ägde henne innan Johanna) som fick mig att tro att hon hade henne och frågade, och jo, nu är hon tillbaka hos Louise! Så himla skönt att höra!
 
Honey är ju (som jag skrivit om) en väldigt speciell dam som måste tas på rätt sätt, och jag vet att Lousie var den som tog henne en lång bit mellan travet & Johanna så hon känner ju henne verkligen. Jag vet att det egentligen inte är min sak eftersom jag valde att avstå från henne, men det skiter jag i. Jag är ändå oroligt glad att höra att hon är där nu för nu vet jag att hon kommer ha det bra resten av livet. Även om jag valde att inte köpa henne så betyder det inte att jag inte tycker om henne och inte längre bryr mig om vad som händer med henne. Så jag är verkligen jätteglad för både henne & Louise, som jag vet älskar Honey jättemycket!
 
Kollade min Honey-kategori här i bloggen och det skär fortfarande i hjärtat att läsa och jag blir också glad och varm om att läsa om vår sista tid ihop, den fantastiska sommaren vi hade. Älskade fina Honey! <3 Det är fortfarande rätt val för mig, och jag skulle gjort samma nu som då, men jag kommer alltid älska henne otroligt mycket. Åh vad jag längtar efter det bandet igen, och att få det med min blivande häst. Det är det jag längtar efter mest i världen.