Snörvel

Jag bestämde mig för att inte fara till stallet till slut. Mår bättre idag, bara 50kg snor och lite host men är sådär tung i skallen som en blir av snor. Nån fördel ska jag väl ha av att inte ha egen än. Men det är ju också lättare att vara sjuk i stallet med egen än som Medis, då det förväntas ridning osv. Var sjuk nån udda gång med Honey men det var aldrig nåt problem med stallet, bara mocka sakta, fixa mat, pussa häst, klart. Men som Medis måste jag fakturera in rykt, sadling & ridning med. 


Plus har inte packat osv. Plockade upp en kompletteringsjulklapp innan jag åkte hem, fortfarande inte hittat nåt åt svägerskan men ska köpa min plan B på plats i Luleå imorgon. Ska packa nu ikväll och äta och så. Mamma hade hittat A&A's skinka, vad kul! Ska bli himla spännande att testa den.

Ska även och klippa mig/ev ljusa upp håret lite imorgon på käraste Sax & Maskin. Kan vara den enda som bor i Stockholm men fortfarande bara klipper sig där haha?! Och jag gör ju egentligen inget speciellt med håret men har ändå inte lyckats hotta en frisör på 14 år i Stockholm. Tror inte det behöver klippas supermycket eftersom jag klippte mig i början av Oktober när jag var uppe för Kent men ja. 

Grät lite på toa idag igen. Ja.
Kul.

Nedan bild på fingrisen i måndags. Köpte mössan i Cob och det gjorde ju inte myclet för snyggheten men den är liite mindre iallafall. Och vi syns mycket bra. Måste bara sälja Full-huvan nu.

Valross

Ha en riktigt GOD JUL, lilla surrisen, och klappa Manne och missen från mig! :D

Svar: God fortsättning! :)