Yoga!

Guuuud vad skönt det var att yoga igår och guuuuuuuu vad jobbigt det var! Har ju gått på anti-gravity & YinYoga senaste året men vanlig yoga var det över ett år sen jag gjorde så även fast det var easy var det svintufft. Ska försöka börja gå på yoga, vanlig yoga, regelbundet. Yin & AG är så bra för min kropp, men vanlig är bättre för muskler och hållning. Hade träningsvärk igår från den 25:e och den är helt borta idag.


Försöker lista ut när jag måste förnya medlemskapet hos SATS, enligt det kontrakt jag hittar gick det ut våren 2016 men det funkar ju än och ingen har kontaktat mig. Jag tänker att jag borde säga upp SATS och byta till Friskis men jag har så många fördelar i mitt SATS-medlemskap som jag skulle tappa om jag sa upp det. Får t ex träna på VIP-gymmen för att de inte var det när jag började osv. Nu har de gjort om så vissa klasser (prformance mfl) kostar extra, men måste jag inte teckna om tror jag jag klarar mig. Vi får väl se. Jag tror jag bara kör på tills de hör av sig.

Det är ju det att sen när jag skaffar häst så kommer det vara värdelöst att vara med i SATS, det är typ helger jag kan åka på klasser. Men jag trivs verkligen på SATS så frågan är om det inte är värt att stanna ändå. Idag skiljer det bara 250 spänn i månaden. Det blir ju visserligen 3000 på ett år men på vanliga månadskostnaderna är det inte mycket hit o dit. Ja nä vi får se! Jag avvaktar som sagt just nu iallafall.

Skulle egentligen på Hot FLX idag men har sovit så dåligt så jag kände inte att jag orkade, kanske lika bra med en vilodag så kör jag i helgen igen.