Meh

Inte haft nån vidare helg, var på AW i fredags och det var trevligt men det är aldrig så kul som jag tror det ska vara och det ska alltid pratas vad en ska göra sen och den en är ihop med och då är det rätt jobbigt att vara nöjd med jobbet och livet som det är. Men jag är ett eller ett par år äldre än de flesta så det är väl det.

Igår gjorde jag ingenting hela dan, såg nya Huset Fullt, senaste avsnittet av Legends of Tomorrow & började se om the Flash. Handlade lite och gjorde pizza. Det var en trevlig dag men såna dar gör att det lätt drar iväg och jag blir fortsatt slö. Idag så får jag iallafall åka till stallet, tror det mest är det jag saknat för det är ju det liv JAG vill ha. 


Drömt lite jobbigt senaste tiden och känt mig off. Jag hoppas det ändras med att Mars kommer. Min mens kom idag en vecka sen så nåt har vart off i kroppen. Jaja. Ska till stallet vid 12 så det blir skönt. Hoppas att kommande veckan blir mer normal dvs måndag fredag söndag stall. Måndag onsdag söndag var inte alls lika bra.