Söndag



Fin dag i stallet. Mockade Mams & Pärlans boxar, red ut på Pärlan till 265:an, under och till Frestavägen, sen till vad jag trodde var en återvändsgränd men hittade en stig som ledde till ängen vid Grönanvägen! Woohoo min första hittade runda (dvs måste ej rida samma väg dit & hem)! Dock räddad av att det var fruset för det mesta, tveksamt om jag fått henne genom där om det var såpass blött som det såg ut att vara annars. Men det var en blöt höst, förhoppningsvis torkar det upp på sommaren. Allt gick iallafall bra trots TAGGAD häst.

Padden hjälper helt klart, såg bättre ut under sadeln så jag kör på den när jag rider (vill ej lämna min snordyra Mattespadd där då vi delar sadelkammare). Gissar att det blir skrittur på Mams imorgon men vi får se! Är inne i en stor vill ha egen nuuuu-period, suck. 

Allt kändes dock som det ska efteråt iallafall. Tankade bilen & sen sett på Arrow. Vill ha en tv-dag till. Behöver tre kloner så jag hinner jobba som en idiot, vara i stallet varje dag & kan träna varje dag. Och medans mina kloner gör det kan jag ligga på soffan och se tv-serier.
Linda

Ha ha!
Men då måste man ju ha gemensam hjärna med klonerna. Eller typ sammanstråla till en på kvällarna så att man kan njuta av allt som dom också har gjort =D

Svar: Haha ja typ ;)