Can I get a hello there

Just nu ser jag ungefär lika mycket på YouTube som Netflix, eftersom jag har YouTube i teven. Först tänkte jag att vad ska jag med det till men nu älskar jag det! En kanal jag prenumerar på heter Infinite Waters (Diving Deep). Den kom som ett förslag och jag såg nån video och nån till. Det kommer väldigt många nya videos och jag ser inte alla, men de jag ser får mig att tänka lite mer och må lite bättre. Jag uppskattar hans glada och sorgfria sätt och smålöjliga catchphrases som Can I get a helloooo there! Jag har inte haft världens bästa jobbdag idag, mitt bilbatteri måste bytas för förmodligen fyrsiffrigt belopp kronor typ igår, jag hade ingen bra ridtur på Pärlan idag & kände mig allmänt nere. Men jag blev lite gladare efter att ha sett nya X-files, och dagens Ralph-video.