Lat lördag

Nu är det klart att Rikset blir i Trollhättan i år och det är ännu ett år det inte blir av för mig! Två trasiga Honeyår i rad och nu utan. Jaja. Säger som vanligt "kanske nästa år.." och provar tävlingsoutfiten, bara för skojs skull.. Ens om jag fick låna en av Kerstins till det (vilket jag tror hon skulle vara ytterst tveksam till) så är det inget alternativ, de vet ju knappt vad en ridbana är och har förmodligen aldrig sett en bom :')

Borde gå och lägga mig nu men vill också äta och se mer The Fall, ahh så bra det är. Sett första säsongen idag och fortsätter strax. Gillian Anderson alltså <3 Tror jag kör en kombo med The Fall i sängen. Ingen mat. Och inget hästande imorgon heller. Mår bättre, och just därför. Om jag mår bra på måndag åker jag ut då efter jobbet. Fördelen med att inte ha egen. En av de ytterst få.

Stella <3