Försov mig

Igår var jag hos läkaren och fick nytt recept på inhalator, åh så skönt det var att kunna andas igen. Hon tog även blodprov för att kolla ev infektion men i så fall skulle hon ringa samma dag och det gjorde hon inte. Hon tog även test för B12 men det skulle hon återkomma om i juli efter hennes semester. Tror att den borde vara OK men det skadar ju inte att kolla. Jag tar inga tillskott men försöker få i mig berikade produkter då & då.

Sov så himla gott inatt, har inte sovit så bra på minst en vecka och säkert två. Bara det att jag glömde sätta klockan så jag vaknade 9.30 och börjar 8.. Har en timme in så jag var på jobbet först vid 11. Oh well..

Jag ska ut till stallet idag, blev ju inte nu några dagar och Pärlan har fått sommarmage och behöver gå så jag ska ut och köra nu ikväll. Skönt. Blev tjafs med en sommarextring hos oss idag så jag har vart sådär glad under dagen & behöver verkligen lite stall.