Jaha

Jag åkte till fel SATS och då orkade jag inte stressa mer för jag hade stressat hela dan. Hann med pendelbussen hem som går just utanför det jag åkt till, drog en lov på Horze men det blev inget. Ska ev köpa en hjälm till. Bra med två. Men måste betala räkningarna först.

Skönt ändå med ledig kväll för vi ska ha en jobbgemenskapskvällgrej inkl chefer imorgon kväll (bowling & mat) och sen AW på fredag pga att en tjej slutar så det är uppbokat mycket nu. Rider därför Tors istället för fre denna vecka. Ska bara skritta då. Huvudvärken försvann men har lite svårt att koncentrera mig på att läsa text på iPhonen. Testa trava igen lite på söndag.

De här schabraken var fina på Horze. 

Ska väl betala räkningar & göra matlåda nu ikväll, mer spännande blir det inte. Kanske lite Arrow. För det lär som sagt inte bli nån fritid till sånt förrän på lördag.