Hej från Gran Can!

Nu har jag vart här typ 24h. Drygt. Mamma o Leifs hotell är säkrare än Fort Knox för folk utan all inclusive-armbandet så jag får inte gå dit men vi ska se om det går att smuggla in mamma på mitt nån dag ;)

Äääälskar mitt hotell, jag trodde wi-fi skulle vara superkasst men det är riktigt bra i lobbyn/barerna och hittills är det inget jobbigt att bara ha internet där, nästan bara bättre. Igår när jag kom badade jag badkar, gick en lång promenad på hotellområdet som är skitstort, sov en stund och åt middag. Sent på kvällen träffade jag mamma en liten stund.

I morse åt jag frukost, sen träffade jag mamma & Leif och vi solade nere på stranden en timme. De skulle och spela golf sen och jag gick och badade, simmade två varv i lazy river-poolen och läste ut en Martina Haag-bok jag hittade i hotellets bokhylla ("Det är något som inte stämmer"). Sen har jag gått en sväng och hittat en buss som går till Las Palmas (vi tänkte oss dit nån dag) + kollat in utomhusbion Moonlight Cinema. Ska ev och se The girl on the train ikväll, vi får se. Njuter som FAN, det är väl 20-25 grader och perfekt lagomt varmt. Det är så jäkla skönt att inte ha nåt bokat och knappt behöva ha koll på klockan (förutom för mattiderna). Imorgon tänkte jag gå på yogaklassen, hoppas den är bra.