Off

Känner mig märkligt off idag. 
Inte SAD utan bara.. blä. Ish. 
Kanske lite SAD ändå. Orkeslöshetsbiten, inte depressionsbiten. Har inte orkat göra ett smack ikväll. Jobbade över 1,5h eftersom jag måste gå 2,5 h tidigare imorgon för att hinna hem och hämta bilen för däckskiftet. Men ja. Tror det är också för att jag vet att veckan är fullbokad. Däckbyte och stallet imorgon. Vaccinera Joe på onsdag. Stallet fredag, Kent lördag, stallet söndag.. Varför hatar jag att vara så fullbokad egentligen? Jag har ju inte gjort ett smack senaste tiden liksom. Det är väl kontrollbehovet.
 
Egentligen är det inte ens så mycket jag måste göra heller, men jag känner att jag liksom inte hänger med nånstans. Jobbet är mycket men ändå enklast för där har jag full koll. Det är resten av livet som är rörigt. Längtar bort. Behöver paus. Inte som i somras när jag var heeelt slut, är bara lite trött och det är mycket.
 
Joe hade kissat på en filt i soffan :( Jag hade slarvat med att tömma lådan i helgen så det var nog bara därför men konstigt att han inte sa till, det brukar han ju. Måste vart på natten. Jag tror inget kommit på soffan som TUR var, den luktade inget tyckte jag (och jag har en rätt bra näsa för sånt), men jag sprayade den med vatten/vinägermix rätt mycket för säkerhets skull, och så ska jag vara mer noggrann med lådan kommande veckorna och tömma varje dag så det inte blir nåt mer. Det tror jag iofs inte, men det var verkligen så länge sen han kissade utanför, sist var nog när Kerstin bodde här vad jag vet. Om det nu var han men jag tror det. Jaja. Tror det mest var lådorna. No big deal förmodligen.
 
Inte hört ett smack om varken min Glossybox eller mina skor heller. 
Har också köpt två olika typer av kameror via Kickstarter som jag verkligen hoppas kommer denna vecka eller nästa men börjar ge upp hoppet där. Inte för att jag fanimig har tid att hämta paket heller. Nä fan vad gnällig jag är, förlåt. Nu ska jag sminka av mig, krypa ner i sängen och se på Walking Dead.
 
Min lilla griseponny som jag inte sett på över en vecka tack varje snö & sommardäck! :(