Hööks höstnyheter

Bättre sent än aldrig :)
 
 
 
Väldigt dyra men väldigt fina! Klart vill ha-sug men måste prova dom först. 
 
 
 
Jag är lite anti det här "equestrienne"-grejen som Hööks börjat med. Equestrian är inget könskodat ord så varför börja med ett? Gillar dock denna väst.
 
 
Mullemössa! <3 VILL HA!
 
 
Fint Mulleschabrak i år, gillar mönstret även om färgerna var lite tråkiga. Det i syren var finast och bonus för mitt nya måste på nya schabrak; andasmaterial under.
 
 
Det här JH-schabraket var finare på riktigt än på bild, riktigt härlig grön färg. Också andasmaterial under.
 
 
Der här Trinityschabraket var fint, även dressyrmodellen av denna var fint, både i grönt & vinrött. Gillar verkligen denna form på schabrak! Inte anadsmaterial men iallafall våffeltyg under, lite bättre.
 
 
 
Jättekul att Hööks börjar ha mer bettlösa alternativ för varje höst! Indianhackamore.
 
 
Nu är jag ju inget fan av nosgrimma och denna pad var så himla bred så den är nog finast på denna typ av bredare nosgrimmor.. men fint! Annars rätt oklar produkt tycker jag (är detta något nån har saknat?) men kul antar jag.
Star Wheel-hackamore! Gillar nosdelen. Inget nytt och finns ju att köpa på flera ställen men som sagt, kul att de tar in mer bettlösa alternativ!
 
 
Nackpadd, ingen ny produkt men alltid kul att se bra produkter hos Hööks. 
 
 
 
De här Trinityskydden har snygga bakbenssyskon och var skitsnygga tyckte jag. Nu behöver jag inte benskydd till Filo men de var himla fina iallafall!