Pillerpåfyllning

Beställde & hämtade ut en Apoteaorder idag (helst sjukt, lade ordern halv tolv och klockan tre låg den i en Instabox på Centralen, hur är det ens möjligt?!), har börjat äta MSM igen efter sommaruppehåll då mina knän sa till. Just nu äter jag morgon & kväll men hoppas kunna dra ner sen, förra vintern gjorde jag det så jag bara är en gång om dan. Ska även börja äta Zink igen, kommer inte ihåg när jag slutade men nån gång i våras kanske? Hade så bra effekt av det förra vintern verkligen så jag tänkte börja i tid i år då många verkar vara småförkylda nu. De här innehåller 300% av RDI så jag tänker att jag kör några dar i veckan nu och trappar upp till varje dag framåt verkliga hösten. Piller piller! Men det är ju bra för mig. Äter pollenzym just nu för gråbo och det har verkligen funkat. Ra för mig, det ska jag fortsätta med på pollensäsongerna. Och sen när det börjar bli mörkare är det dags för D-vitaminburken men än behövs den inte.


Behövde även my ögonkräm så jag beställde min vanliga veganska från Nonique - och så två iChoc som alltid är ett måste mär jag beställer från Apotea.

Men alltså helt sjukt hur snabbt det gick! Går det såhär snabbt jämt så tjänar jag tid på att beställa Apoteksvaror till Instabox istället för att gå till Apoteket, haha! Så sjukt. Äntligen fredag imorgon! Fast veckorna går sinnessjukt snabbt just nu för att det är så himla mycket på jobbet. Nästa vecka är två för mina arbetsuppgifter viktiga personer tillbaka och förhoppningsvis borde det göra saken lite mera chill!

Jag har ridsår efter att ha ridit Pärlan igår, haha, så himla dålig balans i trav, red som en kratta! Har ju ridit henne en bit i början när jag hade Filo och nån enstaka gång här och där men har typ inte travat på regelbunden basis sen vaddå, Mars kanske? Haha! Tömkörde Filo idag, det gick 50/50 men rätt OK ändå.