Blö

Sjuk, igen. Har zinkbrist (har små märken på två naglar) så jag borde börjat äta zink nu igen på hösten, då hade jag kanske inte vart sjuk. Men jag var lite kaxig och tyckte att "jag mår ju bra".. 

Bara snorig som fan & nyser/hostar denna omgång, segt och i synnerhet på jobbet men nu är det ju ledigt i tre dagar. Jag hade lite vaga planer men bara en jag måste göra, så övriga får styras av hur jag mår. Tyvärr har Filo fått vila nu sen i onsdags pga detta, känner väl inte att jag är megapigg på att rida idag heller. Och jag ska dessutom fixa hö & vatten i två dar nu så mm ja nä. Så segt, vill komma igång nu mer! Speciellt när han vart så fin senaste tiden. Det gör ju egentligen ingenting, bara att vi haft en ojämn höst och jag hade hoppats komma igång och rida mer nu efter jul, men det får väl bli efter (eller förhoppningsvis från) nyår.

Men men, det är väl bra att motivationen är åter, och frisk blir jag ju. Bara härda ut. Vill mest bara sova.. ska ev smita lite tidigare från jobbet idag, vi får se.

(null)
Min fina myskille <3