Måndag

Pratade lite mer med Kerstin idag och vi bestämde att han får stå i Pärlans box först, för att han ska kunna hälsa på Spursen genom galler. Sen får vi se om vi släpper ihop på torsdag eller om han går själv, lite efter hur det går mellan dom helst enkelt. En stor fördel med att stå hos Kerstin är också att alla hennes hästar är flyttbara och intebryr sig nämnvärt om var de står, så jag får ta vilken box jag vill. Så vi börjar där, sen tar vi det eftersom (men målet är alltså att han ska ner i lösdriften så småningom).
 
Vart i stallet från 11-12 till halv fem. Körde Pärlan som var förJÄKLA fin, det är bara styra och bromsa, resten gör hon själv. Hon verkligen älskar att springa. Efter fika hos Kerstin åkte jag till Hööks och köpte benreflexer (eftersom jag inte tror han kan ha de vi har till varmbloden) och hästgodis, och sen åkte jag till gamla stallet och pratade lite med Helena & Bettan, och hämtade upp en säck Primero. Jag har även beställt mer men jag tror inte jag kommer behöva mycket utan det är mest att kunna ge han nåt efter ridpassen. Just nu ska han dock inte få nåt utan han får vänja sig vid detta silage först.
 
Åt en påse nudlar till frukost och sen har jag typ inte ätit nåt så jag tryckte i mig en till nyss och ska äta lite egengjorda pommes nu men det är verkligen varken bra eller nog. Hå hå ja ja, stalldagar alltså. ;) Känns som söndag idag.. eftersom jag var ledig. Så fint väder idag också, körde i strålande sol. Imorgon ska jag på AG yoga för sista gången på vad jag misstänker är ett tag, sen kommer hästen i övermorgon! Aaah! :D