MysTorsdag med yoga

Ytterligare en lugn myskväll igår, två dagars snö + regn på det = ishalka igen. Nu är han ju skodd med guldskor så jag är inte så orolig för det men känns onödigt att fara ut i mörkret bara för att, så för Filo blir det mysdag ikväll med och så ska vi rida imorgon. Jag har en ungefärlig plan för helgen, vi får se hur det blir. 


Senaste dagarna har känts så mycket bättre och det känns inte som en slump. Han är jätteduktig och följer mig vid grinden istället för att gå ut, och han känns lugnare i stallet och han har kastat sig på maten & druckit väldigt mycket innan, senaste dagarna har han ätit lugnare & inte druckit upp allt vatten. Och så bara den där Känslan som är svår att beskriva i text. Det känns också som att vi börjat första stegen mot varann senaste två dagarna. Efter helgen ska han få en eller två dagar ledigt innan vi provar oss på en kvällsritt igen. Känns som ett bra upplägg.

Får se om Kerstin vill att jag rider Pärlan ikväll eller om jag kör imorgon istället. Igår åkte jag hem tidigt (dvs kl 20 haha) så jag hann yoga lite, skönt! Kör SATS onlineklasser och börjar tycka att de är OK. Jag kan inte riktigt behålla fokus hemma men det är bättre än ingenting. Ska förhoppningsvis på BodyBalance på söndag kväll, om jag inte är för trött efter stallet.

Fick räkningen för transporten igår, landade på 3000 + 775 i moms. Det fanns nån tvetydig text om Rotavdrag men det var ju falsk förhoppning, kollade med Skatteverket och det var inget som jag får tillbaka nåt på. Jaja. Det är bara betala och se glad ut.