Söndag

Jag skrev den här listan när jag vart Honeys fodervärd i 3 månader. Den håller fortfarande. Vissa av nackdelarna är stallspecifika och inte alltid relevanta för där jag vart medryttare till nu men annars så tycker jag den stämmer till 100%. Lite roligt. 
 
Superseg idag. Bytt gardiner & klippt ner minipumlorna utomhus (skäms ej för julgardiner inne men lite för att de hängt kvar till nu ute). Nu ska jag bara hitta var tusan jag satt den där påsen med kartongerna till julglasen & stjärnan jag har haft i köksfönstret, fattar inte var jag satt den? Känns orimligt att jag burit upp den till förrådet igen men kanske, ska gå upp med grankartongen & min hårda kattbur om en stund så förhoppningsvis är det där. Känns fint & fräscht. Soligt idag så lite vårkänsla även om det är lite snö & kallt.
 
Har fortfarande lite städfeeling och sånt händer ju inte ofta så jag ska strax fortsätta, var bara tvungen att fixa en sak jag hittade på skrivbordet online och så hamnade jag här.. :)