Födelsedagspresent/Julklapp

Jag fick ju en reflexväst i födelsedagspresent, från Hööks som jag önskat mig (den där helsilvriga). Hade dock överskattat deras storlekar och när jag skulle byta hade de inte den storleken jag ville ha, så jag fick ett tillgodokvitto. Sen blev jag sådär väderknäpp och tänkte "det är ändå för kallt för väst" och köpte ingen ny. MEN! När Hööks hade mellandagsrea på vissa ridbyxor så reade de ut bl a sina Yaphamridleggings som jag var skitsugen på sen i somras men var för snål för att köpa, nu fick jag de på 30% rea. Hört att silikonskoningen är skit och att de lossnar (har silikonstjärnor och inte ränder som det är på bilden) men ärligt, jag bryr mig inte så mycket i det i så fall, jag rider ju inte exakt dressyr eller knappt ens alls på sommaren så det är  inte superviktigt med skoningen, bara najs med ett par leggings som är ämnade för stall. Fina är de också med de tre små stjärnorna. 
 
Fick även ett presentkort av bror & svägerska i julklapp så jag köpte även ett par nya Roeckl-handskar, vilket jag VERKLIGEN var i stort behov av, mina enda sommarhandskar är de med gröna paljetter på och jag gillar inte greppet i dom. Har dessutom 250:- kvar nu som jag ska spara lite på, det var nog de enda köpen jag var sugen på just nu (den där västen då men den är så dyr och jag BEHÖVER den inte) förutom att jag kanske skulle vilja ha en ny hjälm men det är ingen panik, den jag har är ju OK. Får se om det kommer nåt kul i vårkatalogen.