Oväntat stall som kan funka?

Jag upptäckte häromdagen att stora Wäsby erbjuder rabatt på sin helinackorderingshyra. -700 om en mockar själv (vill jag ändå göra själv), samt möjlighet att sänka mer genom att ta pass, bära hö osv. Frågan är hur långt den går att få ner. Jag skickade faktiskt en förfrågan till dom bara så man vet om det en är ett alternativ eller ej. 


För er som inte bor här så ligger det 3km från mig dvs gångavstånd och det stannar en buss extremt nära (som går ofta) om det är kallt. Det är ett av de finare stallen i närheten med bl a ridhus, terränghage & skrittmaskin och det drivs av en känd tränare. Jag är inte superhoppfull att det går att få billigt nog för även med mockavdraget är det 4800. Men vem vet! Och en vet inte om en inte frågar.

Satt över en stund på jobbet och startade om min lista över stallplatser som jag råkade slänga (! Grrr) Blir ingen träning idag men det känns OK, ridning imorgon ju.