Träning, TV, stallet

Jag skulle på Yin Yoga & Zara Larsson igår eftersom jag var ledig. Dock så var det inte min favoritinstruktör av nån anledning och jag kände att näää jag pallar inte. Grönan blev f ö full (17 000 pers) vid 18 så det var nog lika bra.


Så det blev tacos & Sense8 hemma. Som för övrigt är nerlagt, buhuuuuu! Länge sen jag blev ledsen av en TV-series nedläggning. Sense8, Walking Dead och Outlander är mina favoritserier just nu. TWD har ju vart lite ojämn, den hade två sega säsonger, sen var den SÅ bra en period men efter första avsnittet av denna säsong (som var då bra) tycker jag denna vart lite spretig. Men älskar den ändå. 

Iallafall bokat in en halvtimme HotFLX ikväll och Wonder Woman imorgon kväll. 

För övrigt ska E nu börja komma och köra igen. Det passar mig rätt bra för då behöver jag förhoppningsvis inte tulla på Filos dagar. Sen är jag personligen inte så förtjust i E pga saker hon gjort och att hon var rätt dryg mot mig när jag var ny hos Kerstin, men så länge hon inte rör min häst eller tjafsar med mig kan jag trycka undan det och vara ytligt artig. Även om jag inte har nåt emot att hjälpa med de andra så känns det rätt skönt att nån annan kommer in, så allt inte blir beroende av mig. Kommer säkert köra nån gång här och där ändå men ja.

Går allt som det ska så ska en tjej jag hittat på Hästnet komma med lite sadlar på söndag, så får jag se om nån passar. Hittade f ö en som sålde PS Hackamoreskänklar så jag köpte dom. Så NAJS. Får jag bara tag i ett svart nackstycke också så behöver jag aldrig mer fundera på att vilja ha ett PS-träns igen sen. Hört så mkt dåligt om lädret osv, och jag vill ju inte heller köpa nytt om jag inte måste. Skönt (om sorligt) att ridsporten har en stor begagnatmarknad på det sättet.