Det här med menskoppar..

Varför?

Varför?!
VAAAARFÖÖÖÖÖÖÖR har min menskopp hängt oanvänd hemma hos mig sen jag köpte den i TVÅ ÅR?!!!!!!

Efter att ha använt den för första gången i knappt 48h är jag helt fucking frälst + arg på mig själv för att jag inte köpt & använt den tidigare. 

Ja jag har inget mer att säga i saken. Tack mig själv, för att jag aldrig mer behöver köpa bindor & tamponger! Here's where I save all my money.

Valross

Pja, du är väl kodum, helt enkelt. Det är inte mycket mer med det. :p

Svar: hahaha :P

Erika

Haha, det kan man verkligen fråga sig! Bästa mensskyddet jag har provat - kommer aldrig att byta tillbaka till bindor eller tamponger igen! Jag har en MonthlyCup från www.menskopp.se, valde deras för att de tillverkar i Sverge men också för att den är lite spänstigare vilket gör det lättare att få den att öppna sig ordentligt. Plus att den har en kula längst ner (inte en stav/pinne) som inte skaver och som gör det lättare att få tag i koppen när den ska ut, tycker jag. :)