Onsdag

Kerstin ska resa bort en vecka nu. Det är inget konstigt men det är ännu oklart hur det blir med Pärlan & Spursen & Stjärnan, pratade med Kerstin tidigare idag men förhoppningsvis är det klarare nu ikväll. De har tydligen stått där bak för att Pärlans lymfkörtlar reagerat på gräset. De gjorde det ifjol med. Nu ska hon ju dock inte starta så vi får se om de inte kan gå där nere ändå. Vore ju typiskt om Filo skulle få nån spänning nu för att de är själva, precis innan ET på fredag.. Det här är ju typ en av de enda nackdelarna med att stå här, att de kan flyttas fram och tillbaka. Hennes hästar finner sig i det mesta men Filo är liksom inte där. Tror han behöver mer rutiner. Mm. Ja.


Jobbet är jobbet. Mycket händer hela tiden. Just nu är jag lite mer fokuserad på stallet så jag orkar inte bry mig, jobbar bara. I do the job and then I get paid.

Annars inget mycket nytt om mig. Det är bra med Joe & hemmet & till och med ekonomin verkar tippa mot rätt köl. Haft BoT hela dan idag om handlederna och de känns rätt OK så jag ska förhoppningsvis och träna ikväll efter stallet. Om jag kommer ihåg att packa väskan - hade tänkt igår med men glömde väskan. Hade även tänkt att ge blod igår men kroppen gick av vid Centralen och jag var halvvägs mot pendeltågen innan jag insåg det. Nån gång nästa vecka istället kanske. Har vart av träningen lite sen Filo kom och inte helt kommit igång igen sen.