Veckoplanering v17

Nu när Filo börjar kännas normal & jag tänker ta tag i träningen för mig tänkte jag försöka veckoplanera. Jag är ju notoriskt dålig på att hålla såna och Filos humör kan kasta om dagar men jag gör ett försök!

(null)


Måndag
Jag: Jobba, Rida/Tömköra, ev YinYoga hemma. 
Filofax: Antingen rida Slingan/Fiskartorpsskogen eller tömköra, bestämmer på plats efter Filos humör. 

Tisdag
Jag: Jobba, Styrketräning
Filo: Vila

Onsdag
Jag: Jobba, Rida. Bio på kvällen (Avengers: Infinity War)
Filo: Klätterrunda övre Birgittaleden med C/Brutus.

Torsdag
Jag: Jobba, Springa/Gå-intervaller efter stallet, ev rida
Filo: Det av alternativen vi inte gjorde i måndags

Fredag
Jag: Jobba, yoga, rida
Filo: Rida Grönanrundan

Lördag
Jag: Anti-Gravity yoga, rida
Filo: Långtur på Filo (=minst 2h), var beror lite på sällskap eller ej + väder

Söndag
Jag: Det jag gör med Filo
Filo: Öppen dag, ev långtur men är ledig må-tid veckan därpå också så ingen panik att hinna med långtur framåt. Troligtvis lastträning oavsett vad det blir.