Veckan som vart

Jag är jättelåg just nu, vart en något sämre vecka för mig då jag vart jättepåverkad av pollen. Sen har det vart rätt kallt senaste två dagarna och det är inte superkul att gå från 25 grader till 15, även om det såklart är bättre för Filo. Han är fin & allt går bra där.

Skönt iallafall att Londonresan blev av som jag ville! Har försökt hitta restauranger & mataffärer runt mitt boende i Belsize Park, kollat in vägar att springa till och från Primrose Hill/Regents Park & Hampstead Heath. Också kommit på massa saker att göra & se (& hittat fler nya restauranger än jag skulle haft tid med om jag så var där en vecka) så jag ska nog lyckas fylla 2-3 dagar.

Fördelen med att jag vart så låg är att jag inte hunnit fundera på att vi ska åka & rida hos J imorgon. Jag måste fara och pumpa däcken ikväll och har inte hunnit kommit på hur jag ska installera backkameran men det känns OK. Jag vet ju att han brukar stå still väl på, och att han har gott om plats. Så det ska nog gå bra. 

På söndag ska jag & Fran till veganska brunchen på Radisson Blu i Solna, det ska bli både gott & kul! Det var suuuperlänge sen vi sågs!

(null)