Mycket nu

Kan nån påminna mig om att jag ska skriva om 1: dressyr på Pärlan förra söndagen 2: skogstur m Lisa igår + 3: blev nästan påkörd idag med Image. Hinner inte riktigt nu.. 

Packade igår, ska göra en sista revision sen när mamma kommer för hon har köpt lite som jag ska ge som presenter osv och imorgon kväll kan jag lägga i det sista (tandkräm smink osv). Just dammsugit och det får nog räcka innan jag åker. Köket & golvet var värst och det är rent nu, dessutom får jag tid att städa sen i December då Joe inte är här för det är mest han som skitar ner (hår/kattsand). Öhm ja. Skulle träna imorgon men känner mig för stressad, hade tänkt verkligen inte få jetlag genom att 1. Vara utvilad innan jag åker 2. Träna kvällen innan jag åker 3. Inget koffein/alkohol dagen jag åker/kommer fram.

1 har jag redan misslyckats med, sovit så dåligt denna vecka, 3 kommer misslyckas pga att det blir en liten meet n greet för alla som inte ska med till kusten och det blir på Space Room = bar där mina kompisar ofta hänger och blir episkt fulla såatteeeeeh.. Det är väl lika bra att skita i 2 med. 34 timmar till resa. Längtar så!


Mamma kommer imorgon kväll.