Första Gran Canariavloggen!

OMG plötsligt händer det! Här är den första delen av min Gran Canria-vlogg! Jag försökte gå all in, det var inte helt bekvämt att gå runt och filma ens där men lite lättare på nåt sätt. Sen var det ju extreeemt mycket svenskar där också men jag tyckte det gick bra! Det var välidgt kul att klippa ihop denna första vlogg även om det inte hände så mycket, men den är mer pratig än mina tidigare helg & stallvlogs vart. Jag tycker det är riktigt svårt att hitta en fin balans av att prata lite, men inte FÖR mycket. Jag drar gärna iväg på långa rants och klipper sen bort dom, haha! Personligen gillar jag ju dock pratvloggar men ja. What the hell.
 
Nu sätter jag press på mig också att fortsätta klippa ihop de andra! ;) Vi får se om det blir en per dag eller om jag klipper ihop vissa dagar, det beror lite på hur mycket jag filmat för det blev lite olika mycket olika dagar. Hotellet jag bodde på heter Lopesan Baobab Resort och ligger i Meloneras, Maspalomas. Vill en åka till Gran Canria på Charter kan jag verkligen rekommendera det här hotellet, med reservation för om en är vegetarian/vegan såklart, för det fanns extremt lite sånt att äta på hotellet. Annars har jag verkligen ingeting att klaga på, det är verkligen ett fantastiskt ställe.