See you never Norge

Har bara vart i Norge för Kent. Tre gånger Oslo, en gång Bergen och en gång Haugesund. Alltså nej. Jag avskyr Norge. Då kanske det låter skumt att åka hit så pass mycket men publiken är oftast väldigt enkel och chill här. Den var dock inte det igår, men det kändes som att det var mycket svenskar. Och nya fans. Förstår inte riktigt matten med att inte ha nån koll på bandet men att flyga till Oslo för att se dom? Eller hon som kollade mer på publiken än bandet. Why.

Klara åkte hem tidigt i morse så vi sa hejdå igår. Jag somnade till Edge of Tomorrow på TVn och vaknade halv två med kläder på och nån konstigt norsk talkshow. Bytte om, sminkade av mig, borstade tänderna och sov till 10. Sen har jag seriöst bara legat i sängen och sett på TV/youtube/surfat.

Måste packa innan spelningen för jag måste åka supertidigt imorgon pga jobb (åker direkt till jobbet från Arlanda), men hittills blir jag bara trött när jag går upp, såatte.. och när har en nånsin tid eller samvete att ligga i sängen en hel dag som inte är sjukdag? Så jag njuter som fan. Finns ingen att hänga med, Oslo är tråkigt & Norge dyrt. Plus att det är kallt & blåsigt. Och jag är sjukt stel i nacken idag. Planen för dagen är att ta mig upp på takterrassen och ta ett kort till Insta, gå till
Max för middag, packa, och se Kent ikväll.

Det är så dåligt väder & spellokalen har ingen garderob (?!) så igår köpte jag & Klara varsin tygkasse för att slippa knyta jackorna. Eftersom jag är själv idag & det är hela den här garderobsgrejen tänker jag varken köa eller komma strax efter insläpp (som igår), utan jag tänkte snarare komma strax innan det börjar och stå längst bak och fota idag. Jag har velat det för att få en bättre bild av hela scenen, och idag är perfekta dagen att "offra" en spelning! Då kan jag dessutom chilla hela dagen och slippa stressa.