TV & youtube

Jag har haft en liten svacka när jag inte haft sug att se serier. Sen är det väl det att de serier jag har att se är serier dom kräver lite mer fokus. Senaste säsongerna av Arrow, Flash, Orphan Black, the 100, iZombie & senaste avsnitten av Fear the Walking Dead, Legends of Tomorrow. Började se American Horror Story när jag var sjuk och är i början av säsong 4 nu men jag kom av mig lite när jag började jobba igen.

Måste vara i rätt mood och det är ingen garanti efter jobb osv. Om en månad börjar iallafall Walking Dead igen och den ser jag hell or high water.

Just nu ser jag mest på YouTube. Fattade inte ens varför min tv hade en app för det men nu är jag SÅ tacksam för det och tänker på YouTube som en slags tv-kanal. Therese Lindgren är min favorit och väldigt nyligen även Ida Warg, LeighAnnVlogs och Elfstands såklart. HAHA jag gillar vita blonda cis-kvinnor.. Men det är faktiskt (!) främst deras personligheter som gör det. Försöker fylla på då & då men få uppdaterar så ofta och/eller med samma kvalité. Mest gillar jag vloggar.

Läste om & såg om Hunger Games nyligen, i denna ordning: Såg film 1 (blev sugen), läste bok 1. Läste bok 2, såg film 2. Läste halva bok 3, såg film 3. Läste andra halvan av bok 3, såg film 4. Det var kul men nu känner jag mig tom och vill nästan börja om igen. Älskar både böckerna och filmerna så mycket. Det är egentligen bara sista filmen och andra halvan av Mockingjay som skiljer sig mer klart. Så bra de är. <3