New in

Var förbi Kaptensstallets rea idag med K & E, hittade faktiskt lite saker;

(null)
1: Whitaker-huva (40:-) Jag får ju inte ha öronproppar på tävling så tänkte testa om huva kan ersätta som snuttefilt.
2: Vitt Wintec-koppjärn (50:-) Tycker min sadel ligger bra men har fått för mig att vitt kunde funka/vara bättre. Men eftersom jag inte vet har jag inte velat köpa ett nytt, så perfekt att hitta detta! Skulle det inte funka så var det ingen stor utgift.
3: Extra stigbyglar (25:-) Mer bra att ha-grej. Samt om jag nånsin köper Ghostsadeln jag vill ha..
4: Tyglar (30:-) Så jag slipper byta mellan sidepullet & D’yontränset

(null)

Superfina ridbyxor från Glööckler/HKM (200:-) Helt perfekta i storlek, småglittriga & fina detaljer. Lite lösa i nederdelen men borde inte vara nåt om jag har shortchaps eller ridstövlar. Lite lustig knäskoning.

(null)

I en gratislåda plockade jag på mig dessa schabrak. Det svarta med beiga detaljer var finare än det gjorde sig på bild, bara skitigt. Det andra är småtrasigt, dassigt & trött, men perfekt nu när schabraken ändå inte syns under flugtäcket & blir svettiga & äckliga direkt.