Rambo Night Rider boots - recension

 
Jag behövde köpa nya reflexer i år, eftersom jag börjat rida med damasker fram på Filo för att skydda hans överben som han slog på sig så letade jag såklart såna med reflex och fastnade för Rambo Night Rider. Jag vill så gärna ha täcket också men kan inte riktigt rättfärdiga priset för mig själv eftersom jag har så många andra reflexer och vi rider så kort sträcka där det är bilar.
 
Jag hittade två recensioner som sa att de gått sönder direkt men jag är jättenöjd efter att ha använt mina ett bra tag nu. Vet inte om de personernan haft måndagsexemplar alt en häst som slår på sig jättemycket, men trots att Filo ibland är i dom så sitter och håller dom jättebra, och de syns ju kanon. Jag tittade lite på de här och de här också men det blev Rambo till slut och jag är supernöjd!
 
Bak har jag vanliga benflexer från Horze bZeen, jag har fyra i samma storelk (full) även om Filo är Cob fram, tanken var att kunna sätta dom runt benskydden fram om jag vill ha andra benskydd fram men det har blivit så att jag tar Ramboskydden på kvällen och de andra dagtid och istället växlar reflexerna bak så jag har två varannan dag och två de andra. Men det är ju bra att kunna om de t ex är för blöta eller så.