Årsmål 2016

 
- Köpa sminkbord (+ ev spegel om det inte ingår i sminkbordet)
- Inreda walk-in closeten
- Köpa NORNÄS sideboard till vardagsrummet
- Fixa nytt tyg till diskbänken 
- Hänga upp min Hunger Games-tavla
- Fixa ramar till Kentfotot + Bill Mudron-printsen + Honeyfotona (note to self: kolla måtten & gå till Gallerix)
- Köpa fototapet + hyra målare som kan tapetsera om fondväggen i sovrummet
- Leta efter en gammeldags träsoffa soffa till köket, helst med förvaring under
- Åka till Ullared med Carin
- Åka på Request Denied (OITNB-convention) (blev inställt)
- Spara ihop till 1. backup-pengar 2. engångskostnader häst 3. häst
- Köpa häst
- Nå min målvikt
- Lägga upp seriös träningsplan för mig själv
- Testa minst 5 nya SATS-klasser
- Yoga hemma
- Bli vegan igen
- Bli bättre på att använda kompostpåsarna 
- Läsa klart Wheel of Time
- Läsa alla böckerna i min "att läsa"-hög
- Komma förbi värld 5 i Super Mario World
- Hämta hem hårda kattburen från Anna & Tobias
- Försöka att inte påverkas av personer i min närhet (som jag inte kan få bort från mitt liv) som är bittra, kroniskt negativa och/eller energitjuvar.
 
Ja vad ska jag säga. 2016 har vart en riktigt skitår! Det kommer väl nån slags sammanfattning sen men kortfattat var jag sjuk & fick hål i fickan av tusen olika saker hela tiden. Kul. Skrev om min bloggpresentation lite för det stod att jag hoppades köpa häst runt nyår 16/17 alltså det är ju så jag vill dunka skallen i en vägg. Bajs!