Myssöndag med 5h i stallet & 2 hästar motionerade

Åh har haft en såå bra dag!
Vaknade och tänkte åka till stallet tidigt men sen blev jag aldrig hungrig så jag åt aldrig nåt och till slut åkte jag ändå. Red Grönanvägen med Spursen alltså shiiiiet vad dålig balans + mag/ryggmuskler jag haaar. Alltså ps ej konstigt pga inte ridit ordentligt sen jag minns inte när, våras? Plus inte tränat ordentligt sen lol när, 2015? Men alltså. Nej. Inte OK.
 
Ut på tur med glad Spurs.
 
Ska försöka träna lite i veckan, också blivit lite taggad efter att ha blivit hooked på Ida Warg på YouTube (hon tränar mycket). Skulle egentligen vilja typ åka till Arlanda och bada bubbelpool idag men klockan är sju nu och jag måste laga matlådor till hela veckan (för annars vet jag att det inte blir av) så that ain't gonna happen. SATS Väsby stänger 21 men jag känner mig sugen på bad också och det kommer inte bli både och. Samt som sagt matlagning. Så nä. 
 
Men det är väl bra med en mjukstart denna vecka med AG-yoga, Yin Yoga & en lagom skritt & trav-runda i skogen, så kan jag trappa upp lite nästa vecka. I allafall tisdag (torsdag är ju alltid vikt åt YinYoga). Ska vara i stallet måndag & onsdag för jag ska bort på fredag. Det blir nog inte hela dan för jag är noll sugen på att köa eller nåt (det är Kents premiärspelning) men jag vill inte ha stallet innan, däremot hinner jag säkert åka och träna på förmiddagen eller nåt innan vi åker. Jag kör bil ner, David ska åka med iallafall ner, sen stannar han ev kvar till spelningen på lördagen men jag åker hem efter spelningen. Och sen finns ju helgen men jag tänker att jag kommer vara sådär pigg efter spelning + köra 2h hem i mörker så jag vet inte om det blir stall lördag eller söndag eller hur det blir med ev träning då. Men lite blir det! 
 
Ja men iallafall, efter mysig skogstur med Spursi så fikade jag hos Kerstin och sen körde jag Pärlan som var SÅÅÅ FIN, alltså så fin har hon inte vart på länge! Så himla kul. När hon är såhär är det bara styra och tvinga henne att vila mellan varven, för övrigt sköter hon allt själv inkl tempo, haha! Hon är så himla fin & lätt att ha att göra med, verkligen. Tror Kerstin hade tänkt lite på att sälja henne ändå men hon hade ångrat sig nu för det är ju just det att hon är så lätt som gör det skönt för henne också. Hoppas hon kan komma igång ordentligt så det kan bli nån start! 
 
Nej, nu måste jag gå ner till Hemköp & köpa morötter & lök till en soppa jag hittade i Vego (tidningen), och så ska jag göra anammafärs & pasta också så har jag matlådor för veckan sen (blir ju bara fyra jobbdar eftersom jag är helt ledig på fredagen).
 
ps: Höll på köra in i annan kusk när vi körde ut från banan för att jag höll på ta fram kameran för att ta en selfie HAHAHA. Men det gick bra och hon var inte sur (vilket vissa av de andra från andra travstallen kan vara), phew! Tog denna när kusten var klar sen haha.