God Jul!


Hoppas ni alla haft en fin jul! Min var bra, inte den bästa nånsin men bra generellt. 6-åriga brorsonen var här och fick öppna först och sen öppnade hans föräldrar och vi andra de klapparna från dom. Sen åkte dom hem och sen öppnade mamma jag & Leif i lugn och ro sen.

Nu känns det skönt att ha tre dagar här utan ett smack planerat, bortsett från att jag ska till Linda ikväll och hälsa på henne & hästarna. 23:e småsnöade det och på julafton var det snö på träden och mysigt, och idag regnar det och är isgata så jag lär inte köra fort bort till Brändön..

Men annars inga planer, haft lite problem med min dator som stängt av wi-fikortet men efter lite googlande tror jag jag fixade det. Ska se Jessica Jones nu tror jag.

Haft ont i nacken sen 23:e på kvällen men det blir bättre. Det var nog främst från stöten när jag dunsade i och höll uppe huvudet. Var lite stel i axeln den 23:e men efter det har det bara vart i nacken. Vi var hos min moster en sväng då mormor var där, min moster har länge haft häst (Bellman, som fick tas bort för något år sedan), det var helt magiskt att få sitta och prata häst med min familj med en annan som kan :) 

Ska även göra en Julklappshaul lite senare :)