Världens senaste haul!

Det var ganska precis ett år sedan jag upptäckte att min dator inte orkade flytta filmer till min externa hårddisk. Detta då min äldsta film på kameran var en haulvideo jag gjorde när mamma & jag kom hem från London i slutet av November förra året. Dock så var väntan värd det för er kan jag säga för nu har jag Movie Maker igen = kan klippa videos. Såsmåningom kanske jag till och med orkar göra det lite mer avancerat, nu blev det väldigt enkelt.
 
Det är en väldigt lång film men om ni vill se vad jag köpte ifjol i London. Jag blir som vanligt lite babblig ibland men har försökt klippa ner den lite :) Filmade i lite konstigt format här men jaja. Tyckte själv att det var ganska kul ett år senare för det är så mycket jag fått för mig att jag haft längre, förmodligen för att jag använt det så mycket.
 
 
 
Jag gillar den här filmen för att jag verkligen märker skillnad på mig då & nu kroppsmässigt. Så stolt över hur jag tränat i år. :)