Träna & Team Cap

Humhum
Började styrketräna försiktigt. Bröst, rygg/armar. Jobbigt men OK typ. Sen kom vi till benen. Inner & ytterlår. Bröst som är min absolut svagaste (efter övre delen av axlarna) kan jag ta ca 10kg när jag som nu "börjar om på noll". Rygg/armar är lite mindre än 30. Innerlår? 56kg. Ytter 50 men hade nog kunnat mer. Och det är ändå inte för mycket för jag känner det idag men inte för mycket. Problemet var bara att jag sen gick till TRX-bandet och prompt skulle köra 3x15 enbensböj. Alltså MINA LÅR. Jag vet inte om en då kan anse sig jobba mot hela sin kroppsvikt men daaamn. Ej smart. Men skönt. Exakt vad jag behövde. Blev bara ett kort pass för det var så mycket folk på maskinerna och jag hatar att gå & vänta. Gillade dessutom inte maskinerna, de var så stora i grunden. Fick sitta längst ut på sitsen för att göra ytter lår bäst. 


Idag blir det Civil War. Jag är TEAM CAP såklart!