Fan!

Jag vilade bara efter jag skrev igår och på kvällen började jag känna mig superbra. Kunde ligga ner och hade jättebra aptit, åt flera gånger. Sen hände nåt, det bara slog tillbaka och sen kunde jag bara andas OK utan att hosta om jag satt upp, gärna lätt framåtlutad. Så jag var vaken hela natten. När klockan var efter åtta nånstans gick den med på att ligga ner lite och det gick sätta andas hjälpligt om jag kramade om en kudde på långsidan. Sov till strax innan 12.

Är vagt medveten om att kroppen är lite seg från midjan och neråt men ovanför handlar det bara om den där biten däe det liksom känns.. åtstramat.. svårt att sätta ord på en känsla. Inget hjälper, varesig mat, varm dryck, kall dryck, strepsil, astmamedicin även om jag tar mer än jag normalt ska. Eftersom jag lyckas somna och ändå kan andas är jag inte orolig, det är bara sjukt irriterande.

Det är som att detta hakar up allt annat, jag känner att rösten börjar funka "under detta" (verkligen SÅ svårt att förklara) men detta ligger liksom överst och blockar. Hade ju hoppats vara så mycket bättre idag.. typiskt! Jag försökte somna om lite när jag vaknade men jag blir så medveten om var det känns och det går inte att tänka på nåt annat så jag nöjer mig med att ha sovit lite och gick upp.

Jag tänker att det området borde slappna av mer då och få vila (?) så kanske jag kan sova mer senare idag om det ger med sig. Ska göra tofu scramble om en stund till frukost, sen ska jag försöka laga mat senare idag till (förhoppningsvis) lunchlådor.

Valross

Krya på dig! :(